• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методичне забезпечення ДНЗ

Методичний куточок садочку

НАЙДОСВІДЧЕНІШИЙ ПЕДАГОГ

НІКОЛИ НЕ ПОВИНЕН ЗУПИНЯТИСЯ

НА ДОСЯГНУТОМУ, БО ЯКЩО НЕМАЄ

РУХУ ВПЕРЕД, ТО НЕМИНУЧЕ

ПОЧИНАЄТЬСЯ ВІДСТАВАННЯ.

В.О.Сухомлинський



Методична робота в нашому дитячому садочку – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Під час проведення педагогічних заходів використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності.

На сучасному етапі соціально-економічного розвитку країни значно зросли вимоги до якості та ефективності праці педагогів. Сьогодення вимагає від вихователів особливого сприйняття постійно оновлюваних тенденцій у навчально-виховному процесі дитячого закладу. Ще Софія Русова в свій час зазначала: «Дошкільне виховання постійно йде вперед, оскільки розвивається психологія, росте й змінюється практика дошкільного виховання…Садівниця має завше йти вперед, прислухаючись до нових гасел у справі виховання відповідно до тих або інших настроїв і течій суспільного життя». На це наголошують і основні правові документи. Зокрема, Національна доктрина, Закон України «Про дошкільну освіту» та Базовий компонент дошкільної освіти орієнтують педагогів на впровадження диференційованих, варіативних , особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання.

Правило кожного педагога — з перших хвилин перебування дитини в дошкільному закладі оточити її увагою, теплом, цінувати її уподобання, прагнення. В основі педпроцесу – особистісно-орієнтована модель. Працюючи за програмою виховання і навчання дітей від двох до п'яти років "Дитина" ми створюємо простір для розвитку індивідуальних здібностей, інтересів дитини. Увага і повага до дитини, турбота про її розвиток. здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу.

І не треба хвилюватися, що заняття в дитячому садку зроблять безтурботне дитинство не таким вже й безтурботним. Навпаки! Це відкриє дитині двері в країну Знань, зробить навчання цікавою і захоплюючою справою, яка ніколи не набридне, бо усі організовані форми роботи з дітьми - інтегровані, тобто взаемопов'язані та взаємопроникні.

Кiлькiсть переглядiв: 19

Коментарi