Усе починається у дошкільному віці. Саме в дитинстві формується уявлення про довкілля, накопичуються знання та закладаються основні духовності моралі. Дитина дошкільного віку активно пізнає світ, жадібно вбирає усе, що відбувається навколо неї – дивується і радіє, замислюється і запитує. Завдання педагога – підтримати і розвинути дитячу потребу в активній діяльності.

Педагогічний колектив ДНЗ «Пролісок» с. Мліїв постійно працює над науково-методичною проблемою «Розвиток цілісної, життєво компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти». Навчально – виховна робота проводиться нетрадиційно, комплексно, засобами гри.

Сьогодні назріла потреба для вихователів, батьків глибоко вивчати українську етнопедагогіку, відновити народне виховання дітей з метою збереження нації, забезпечення духовної єдності поколінь.

То ж пріоритетним напрямком роботи ДНЗ «Пролісок»є «Національне виховання за С.Русовою»,яка розглядала природу і дитину як одне ціле.

Прилучення дітей до українських національних традицій, звичаїв, культури, ознайомлення малюків, перш за все, з рідним краєм, домівкою, стежиною, яка веде до ставу, озера, квіткою, яка щодня зустрічає дитину на цій стежині, тобто з найближчим рідним довкіллям, а від нього вже до інших просторів України – першочергове завдання педагогічного колективу дошкільного закладу.

Педагогічний колектив дошкільної установи велику увагу приділяє роботі з дітьми в цьому напрямку

Кiлькiсть переглядiв: 338

Коментарi