Освітні лінії | Рівень засвоєння знань Молодша група | Вересень | Грудень | Динаміка | Травень | Динаміка | Особистість дитини | 83% | 90% | +7 | 92% | +2 | Дитина в соціумі | 83% | 91% | +8 | 91% | 0 | Дитина в природному довкіллі | 77% | 85% | +8 | 94% | +9 | Дитина у світі культури | 84% | 90% | +6 | 90% | 0 | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | 31% | 45% | +14 | 57% | +12 | Мовлення дитини | 69% | 77% | +8 | 79% | +2 | Гра дитини | 88% | 94% | +6 | 97% | +3 | Рівень виконання освітніх ліній загалом | 73% | 82% | +9 | 86% | +4 | Освітні лінії | Рівень засвоєння знань Група раннього віку | Вересень | Грудень | Динаміка | Травень | Динаміка | Особистість дитини | 61% | 78% | 17% | 87% | 9% | Дитина в соціумі | 79% | 98% | 19% | 92% | -6% | Дитина в природному довкіллі | 41% | 69% | 28% | 80% | 11% | Дитина у світі культури | 69% | 78% | 9% | 92% | 14% | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | 50% | 70% | 20% | 91% | 19% | Мовлення дитини | 58% | 67% | 9% | 81% | 14% | Гра дитини | 93% | 100% | 7% | 100% | 0% | Рівень виконання освітніх ліній загалом | 64% | 80% | 16% | 89% | 9% | |
| | | | | | | | Освітні лінії | Рівень засвоєння знань% Середня група 2019-2020 н.р. | Вересень | Грудень | Динаміка | Травень | Динаміка | Особистість дитини | 85 % | 90 % | +5 | 90 % | 0 | Дитина в соціумі | 84 % | 85 % | +1 | 85 % | 0 | Дитина в природному довкіллі | 86 % | 94 % | +8 | 97 % | +3 | Дитина у світі культури | 85 % | 96 % | +11 | 96 % | 0 | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | 73 % | 77 % | +4 | 77 % | 0 | Мовлення дитини | 91 % | 95 % | +4 | 95 % | 0 | Гра дитини | 91 % | 98 % | +7 | 98 % | 0 | Рівень виконання освітніх ліній загалом | 85% | 91 % | +6 | 91% | 0 | Освітні лінії | Рівень засвоєння знань% Старша група 2019- 2020 н.р. | Вересень | Грудень | Динаміка | Травень | Динаміка | Особистість дитини | 90 % | 96% | +6 | 100% | +4 | Дитина в соціумі | 96 % | 100% | +4 | 100% | 0 | Дитина в природному довкіллі | 85% | 86% | +1 | 88% | +2 | Дитина у світі культури | 87% | 93% | +6 | 100% | +7 | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | 85% | 86% | +1 | 91% | +5 | Мовлення дитини | 92 % | 92% | 0 | 96% | +4 | Гра дитини | 90% | 92% | +2 | 95% | +3 | Рівень виконання освітніх ліній загалом | 89,2% | 92% | +3 | 96% | +4 |
Кiлькiсть переглядiв: 183
|